Условия возврата и обмена

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Товар, придбаний у "ЗнайДе", ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) ) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.

Що Ви повинні врахувати під час повернення (обміну):

  1. Комплектація товару повинна відповідати початковій.
  2. Повинна бути збережена оригінальна упаковка і в наявності мають бути всі бирки та ярлики, якщо такі були спочатку.
  3. Товарний вигляд обов'язковий (повинні бути відсутніми сліди експлуатації та шкарпетки).
  4. Перш ніж повернути товар, обов'язково зв'яжіться з менеджером проінформуйте про заплановане повернення. Повернення можна відправити Новою поштою або привезти до пункту самовивезення на вул. Костянтинівська 32 (лише Київ).

Повернення Новою поштою:

  1. Протягом 14 днів з моменту отримання замовлення Ви можете повернути товар Новою поштою.
  2. Поінформуйте за телефоном (096) 291-38-40, (050) 219-36-51 менеджера про плановане замовлення та отримайте дані для відправки повернення.
  3. Транспортування товару здійснюється з допомогою покупця.
  4. Після відправки товару необхідно за телефоном (096) 291-38-40, (050) 219-36-51 повідомити менеджеру номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 1-3 днів після отримання товару.

Повернення в пункті самовивезення:

  1. Повернення у Києві здійснюється лише у пункті самовивезень за адресою вул. Костянтинівська 32 протягом 14 днів з моменту отримання покупки.
  2. Поінформуйте за телефоном (096) 291-38-40, (050) 219-36-51 менеджера про плановане замовлення та отримайте дані для відправки повернення.
  3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.

УВАГА!

  • У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
  • Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
  • Повернення коштів у разі відправки товару через Нову пошту здійснюється на картку або розрахунковий рахунок покупця.
  • Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.